ЖКГ:ДИСПЕТЧЕРСЬКА
ПРОГРАМА АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКОЇ СЛУЖБИ ЖКГ
Всього від 315 грн. на місяць
для членів федерації безкоштовно - в межах членських внесків
ДЕМО-ВЕРСІЯ
скачати інструкцію
АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА ПІД КЛЮЧ ДЛЯ ВЕЛИКИХ ТА МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ, ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ТА ОСББ
Основні функції програми
  • Облік заявок, що надходять по телефону та з сайту;
  • Розподіл заявок між різними підрядниками та виконавцями;
  • Швидке формування та відправка наряд-завдань та контроль їх виконання;
  • Інтегрована база даних споживачів, швидкий пошук інформації;
  • Підключення до IP телефонії, історія та записи розмов;
  • Облік використаних матеріалів та платних послуг, обмін даними з бухгалтерськими програмами;
  • Статистика, аналітика, звітність;
  • Відображення звернень на інтерактивній мапі міста;
  • Підключення GPS датчиків техніки, контроль місцезнаходження, маршрутів, витрат пального;
  • Масові Емайл розсилки та автододзвонювач до споживачів за заданими шаблонами повідомлень;
  • Журнал відключення послуг;
ОБЛІК ЗАЯВОК СПОЖИВАЧІВ
Приймання та фіксація заявок від споживачів може здійснюватись по телефону або через спеціальний модуль розміщений на сайті підприємства. Програма обліковує час надходження звернення, формує наряд-заявку для виконавця та контролює стан її виконання. Наряд-заявка може надсилатись програмою виконавцям за допомогою СМС повідомлень або в електронному вигляді на їх комунікаційні пристрої (смартфони, планшети) – програма передбачає встановлення відповідного мобільного додатку. Для комунікації між диспетчером та виконавцями в програмі передбачено також онлайн-чат – систему обміну повідомленнями. Виконавці звітують про виконані роботи, витрачені матеріали та платні послуги через встановлений у них мобільний додаток.
ІНТЕГРАЦІЯ IP ТЕЛЕФОНІЇ
Програма підтримує інтеграцію IP (Інтернет) телефонії. Телефонні лінії, які прив’язуються до Програми можуть бути заведені як через обладнання користувача, або за його відсутності, через сервер АТС Федерації. Застосування IP телефонії дозволить: Автоматично визначати додзвонювача та відкривати його дані в Картці клієнта; Зручно фіксувати телефонні номери споживачів, постійно оновлювати їх базу; Вести історію телефонних розмов та їх запис; Отримувати статистику та аналітику дзвінків; Запровадити автоматичне обдзвонювання споживачів із шаблоном голосового повідомлення (про заборгованість, аварії, оголошення тощо).
ОБЛІК ВИТРАТ МАТЕРІАЛІВ ТА ПЛАТНИХ ПОСЛУГ
Програма дозволяє здійснювати облік витрат матеріалів та наданих платних послуг. Користувачі можуть в один клік імпортувати-експортувати відомості про залишки матеріалів з бухгалтерської програми (1-С, Парус тощо) або постійно вести їх облік прямо в Програмі. Виконавці при звітуванні про виконання заявки вказують перелік та кількість витрачених матеріалів, а також наданих платних послуг за прейскурантом, що дозволяє оперативно вести управлінський облік та формувати необхідні звіти в розрізі дільниць, виконавців, підрядників тощо.
СТАТИСТИКА ТА АНАЛІТИКА
Програма надає широкі можливості для формування статистики, аналітики, звітів. Для контролю доступ до зазначеної інформації може бути наданий органам місцевої влади, споживачам.
ІНТЕРАКТИВНА МАПА З GPRS
В Програмі реалізовані інструменти інтерактивної мапи міста, на якій виводиться інформація про звернення (за періодом, категорією, станом, виконавцем), про відключення послуг тощо. Інтеграція GPS датчиків техніки дозволить відображати фактичне її місцезнаходження в реальному часі, дані про переміщення за обраний період, виділяти несанкціоновані маршрути, розраховувати витрати пального.
АУТСОРСІНГ ДИСПЕТЧЕРСЬКИХ ПОСЛУГ
Федерація надає можливість підприємствам також передати роботу диспетчерської нам на аутсорсінг. Команда наших професійних диспетчерів забезпечить цілодобове приймання та облік звернень від ваших споживачів, що дозволить значно заощадити та забезпечити якісну комунікацію. Ви контролюєте та отримуєте всю інформацію про заявки через Програму.
ВАРТІСТЬ КОРИСТУВАННЯ ПРОГРАМОЮ ЖКГ:ДИСПЕТЧЕРСЬКА
Щомісячна абонентська плата за користування Програмою становить 315 грн. на місяць за кожні 2 робочих місця
В АБОНЕНТСЬКУ ПЛАТУ ВХОДИТЬ:
Цілодобова технічна підтримка он-лайн та по телефону;
Регулярні оновлення та супровід користувачів програми, індивідуальні налаштування;
Допомога у налаштуванні (телефонія, GPS, мап, та завантаженні бази даних споживачів) та навчання співробітників по роботі з програмою.
ОКРЕМО ОПЛАЧУЄТЬСЯ:
Вартість модуля інтерактивної мапи з GPS навігацією: 490 грн. на місяць;
Вартість Програми при аутсорсингу диспетчерських послуг (наші диспетчера) становить: 500 грн. на місяць на кожні 10 тис. абонентських рахунків, що обслуговуються.
Підключення телефонної СИП-лінії через наше обладнання АТС - 200 грн./міс.
ЛИШИЛИСЬ ПИТАННЯ?
Замовте зворотній дзвінок, і ми вам
передзвонимо за 1 хвилину.
демо кабінет
скачати інструкцію
З питань підключення до програм звертатись за телефонами:
(044) 209-03-93     або на     (095) 508-14-07;     (067) 829-44-42;     (063) 853-96-64
або залишити заявку на сайті Федерації   fru-gkh.com.ua
© 1994 - 2018 ФЕДЕРАЦІЯ РОБОТОДАВЦІВ КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЕНЕРГЕТИКИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ.
ВСІ ПРАВА ЗАХИЩЕНІ.
Все     Уникальных










website counter